Hotfixes du 29/03 ...
Page 1 sur 1
Hotfixes du 29/03 ...
... et billet d'humeur du hunter ...
Hotfixes
-Broken Shore
The number of Legionfall War Supplies required to complete construction of the Broken Shore buildings has been significantly reduced.
Broken Shore rare spawn creatures that get markers on your map and minimap should remain marked for you after they’ve been slain.
Classes
-Death Knight
Howling Blast will now correctly deal its area damage if it kills the primary target. Runic Chills reduces Sindragosa's Fury cooldown by 1 second per proc (was 3 seconds). Thronebreaker damage reduced by 50%.
-Druid
Wax and Wane bonus 15% (from 5%). Wax and Wane affects Sunfire in addition to Moonfire (tooltip won't be clear about this in 7.2).
-Hunter
Unerring Arrows bonus is now 4% per point (was 10% per point).
Je n'ai pas joué sur le ptr, j'ai vu le point à 10%, soit 40 % avec les 4, je me suis dit WTF ??
Rien qu'en lisant ça et en connaissant un minimum la spé préci, il était évident que ce trait serait hors de contrôle. Comment les dev n'ont pas pu capter ça avec tout le ptr, et même sans tester ?
Ce genre de "détail" est une hérésie pour moi.
Et qu'on me dise pas que c'est dur d'équilibrer et ce genre de trucs, là, tu regardes le point, tu sais ce que ça va faire.
Le système est aberrant :
Avec ce patch, j'ai vu ce point et je me suis dit : ok, c'est le moment de passer préci.
Puis, j'ai capté que je n'avais aucune légendaire en préci.
Outre le fait de m'adapter à une autre spé, je vais avoir un gap par rapport à la bm que seule la rng pourrait combler : j'ai quasi tous les legs "neutres", donc même si je décidais de loot en préci, je n'obtiendrais pas facilement un des legs qu'il me faut.
J'ai donc finalement décidé de rester en bm.
Et ce matin, je vois ce nerf à la hache.
Alors certes, je suis content d'avoir fait le bon choix, même dans le brouillard, mais franchement, un tel système n'est pas du tout sérieux et motivant.
Et je parle même pas de tous les bugs du hunt atm, ça devient vraiment fatiguant ...
-Mage
Aegwynn's Intensity trait adds the correct amount of critical strike % to Arcane Missiles.
-Monk
Split Personality cooldown reduction increased to 5 seconds per rank (was 3 seconds per rank).
Whispers of Shaohao’s heal radius is now set to 30 yards from the respective Mist.
-Paladin
Righteous Verdict bonus increased to 8% per point (was 5% per point).
'Priest
Shadowfiend modified by Glyph of the Sha is now properly affected by the Artifact Trait Fiending Dark.
-Rogue
Sinister Circulation now has a 0.5 second proc cooldown.
-Warlock
Rend Souls proc rate is now 4% (was 12%). Rend Souls damage is no longer doubled by Reap Souls, but its proc rate still is.
Ca m'a l'air marrant ça aussi ...
-Warrior
Soul of the Slaughter Artifact Trait proc chance increased to 1.0%/Rage (was 0.5%) and healing increased by 50%. Class Hall
Active Artifact Knowledge work orders will instantly complete when a player zones into the order hall if that player has 25 or less total Artifact Knowledge.
-Dungeons and Raids
-Cathedral of Eternal Night
Group Finder groups should now properly end the dungeon with Mephistroth.
-The Nighthold
High Botanist Tel’arn Solarist Tel'arn and Naturalist Tel'arn now properly mirror High Botanist Telarn's current health when they spawn after Nightosis and all throughout the fight.
Spellblade Aluriel Fel Stomp (Mythic difficulty-only) once again properly displays its visual. Items
Distilled Titan Essence will now reliably upgrade Legion Legendary items from 910 to 940.
-Professions
An appropriate amount of Obliterum is now given from obliterating crafted items.
-Quests
Players are no longer prevented from entering the Vault of Eyir if “The Gates Are Closed” is available.
Hotfixes
-Broken Shore
The number of Legionfall War Supplies required to complete construction of the Broken Shore buildings has been significantly reduced.
Broken Shore rare spawn creatures that get markers on your map and minimap should remain marked for you after they’ve been slain.
Classes
-Death Knight
Howling Blast will now correctly deal its area damage if it kills the primary target. Runic Chills reduces Sindragosa's Fury cooldown by 1 second per proc (was 3 seconds). Thronebreaker damage reduced by 50%.
-Druid
Wax and Wane bonus 15% (from 5%). Wax and Wane affects Sunfire in addition to Moonfire (tooltip won't be clear about this in 7.2).
-Hunter
Unerring Arrows bonus is now 4% per point (was 10% per point).
Je n'ai pas joué sur le ptr, j'ai vu le point à 10%, soit 40 % avec les 4, je me suis dit WTF ??
Rien qu'en lisant ça et en connaissant un minimum la spé préci, il était évident que ce trait serait hors de contrôle. Comment les dev n'ont pas pu capter ça avec tout le ptr, et même sans tester ?
Ce genre de "détail" est une hérésie pour moi.
Et qu'on me dise pas que c'est dur d'équilibrer et ce genre de trucs, là, tu regardes le point, tu sais ce que ça va faire.
Le système est aberrant :
Avec ce patch, j'ai vu ce point et je me suis dit : ok, c'est le moment de passer préci.
Puis, j'ai capté que je n'avais aucune légendaire en préci.
Outre le fait de m'adapter à une autre spé, je vais avoir un gap par rapport à la bm que seule la rng pourrait combler : j'ai quasi tous les legs "neutres", donc même si je décidais de loot en préci, je n'obtiendrais pas facilement un des legs qu'il me faut.
J'ai donc finalement décidé de rester en bm.
Et ce matin, je vois ce nerf à la hache.
Alors certes, je suis content d'avoir fait le bon choix, même dans le brouillard, mais franchement, un tel système n'est pas du tout sérieux et motivant.
Et je parle même pas de tous les bugs du hunt atm, ça devient vraiment fatiguant ...
-Mage
Aegwynn's Intensity trait adds the correct amount of critical strike % to Arcane Missiles.
-Monk
Split Personality cooldown reduction increased to 5 seconds per rank (was 3 seconds per rank).
Whispers of Shaohao’s heal radius is now set to 30 yards from the respective Mist.
-Paladin
Righteous Verdict bonus increased to 8% per point (was 5% per point).
'Priest
Shadowfiend modified by Glyph of the Sha is now properly affected by the Artifact Trait Fiending Dark.
-Rogue
Sinister Circulation now has a 0.5 second proc cooldown.
-Warlock
Rend Souls proc rate is now 4% (was 12%). Rend Souls damage is no longer doubled by Reap Souls, but its proc rate still is.
Ca m'a l'air marrant ça aussi ...
-Warrior
Soul of the Slaughter Artifact Trait proc chance increased to 1.0%/Rage (was 0.5%) and healing increased by 50%. Class Hall
Active Artifact Knowledge work orders will instantly complete when a player zones into the order hall if that player has 25 or less total Artifact Knowledge.
-Dungeons and Raids
-Cathedral of Eternal Night
Group Finder groups should now properly end the dungeon with Mephistroth.
-The Nighthold
High Botanist Tel’arn Solarist Tel'arn and Naturalist Tel'arn now properly mirror High Botanist Telarn's current health when they spawn after Nightosis and all throughout the fight.
Spellblade Aluriel Fel Stomp (Mythic difficulty-only) once again properly displays its visual. Items
Distilled Titan Essence will now reliably upgrade Legion Legendary items from 910 to 940.
-Professions
An appropriate amount of Obliterum is now given from obliterating crafted items.
-Quests
Players are no longer prevented from entering the Vault of Eyir if “The Gates Are Closed” is available.
Indé- Membre
- Messages : 87
Date d'inscription : 18/01/2017
Page 1 sur 1
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum